16 października 2012

pocztówka z krainy ospy

Jakby ktoś pytał, ospa nr 2 w natarciu. Puder w kremie nie daje rady. Lek na swędzenie działa krótko. Nocki zarwane. Termometr wybija dziury w suficie. Ale za to ospa nr 1 dostała zaświadczenie, że jest zdrowa.

Młode dogorywają jednym okiem rzucając w stronę "Barbie - Calineczki" na ekranie.
Gloria Starsza duma:
- Ona (bohaterka) pewnie jest nastolatką, co? Bo może wyjść sama na rower. A ja nie mogę, niestety.
- Nooo - odpowiada jej młodsza - ja też nie.
- Tak, ona na pewno jest nastolatką. I jest po Komunii. Widzisz? Ma komórkę. A komórkę dostaje się na Komunię - duma dalej starsza.
- Nooo - odpowiada jej młodsza - a laptopa kiedy?

Laptopa to pewnie jak się idzie do pierwszej klasy, co?

Ech... I pomyśleć, że ja na Komunię św. dostałam zestaw szczotek do włosów, książki i torebkę... No, i zegarek z białym długopisem i kalkulatorem, of course.


1 komentarz:

  1. Witaj!
    Mojemu 7-latkowi już nastolatki trochę imponują. Taki doroślejszy chciałby być.
    Mam nadzieję, ze już sytuacja z ospą opanowana i sytuacja domowa wróciła do normy!!!
    Zdrówka życzymy w tą zimowa aurę!!! U nas biało!
    Alicja

    OdpowiedzUsuń

Daisypath Christmas tickers